KROK 1: Stworzenie posta, w którym informujemy o przygotowanym prezencie dla klientów, wręczany w zamian za komentarz.
KROK 2: Podłączenie ChatBota z autoodpowiedziami i przekierowanie na aktywność w messengerze.
KROK 3: Ustawienie triggera z kodem rabatowym i przekierowaniem na sklep, w celu generowania sprzedaży.
Messenger to platforma, która już dziś wyparła inne komunikatory łącznie z wysyłką smsów. Mając telefon zawsze przy sobie jednocześnie sprawiamy, że na bieżąco mogą się z nami kontaktować różne osoby a także firmy.
Kiedy zaczniesz korzystać z ChatBotów, będziesz budować swoją bazę odbiorców wiadomości, które w szybki i łatwy sposób przekierują Klienta na zakup Twoich produktów czy usług.
Zasięgi organiczne to wyrażenie, które podczas rozmów o Facebooku i
prowadzeniu fanpagea jest najczęściej poruszane.
Za pomocą ChatBotów jesteś w stanie zrobić takiego posta, który w zamian za komentarz będzie udostępniać bonusy, materiały wideo czy pdf lub różnego rodzaju promocje.
Zebrane komentarze zwiększą znacznie zasięg organiczny a zaangażowane osoby wpadną do Twojej bazy messengerowej.
ChatBoty dają nie tylko możliwość wysyłania bieżących wiadomości do Twoich Klientów, lecz także kolejkowania automatycznych wiadomości.
Daje Ci to możliwość stworzenia lejka sprzedaży, który będzie działać automatycznie i przez który przechodzić będą Klienci 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
To system, który odpowiedzialny będzie za generowanie pasywnej sprzedaży.
Za pomocą ChatBotów możesz ustawić messengerowe menu, w którym Klient będzie miał możliwość przeglądania Twoich produktów, czytania aktualności czy przejścia na sklep w celu dokonania zakupu.
Samo kliknięcie w menu powoduje, że Klient zapisywany jest do Twojej bazy messengerowej, dzięki czemu już od tej chwili możesz wysyłać mu wiadomości i przekierować do automatyzacji.
By pozyskać kontakt do messengera, nie musisz prosić Klienta o podanie adresu email, imienia i nazwiska czy numeru ID Facebooka.
Wystarczy, że zaangażujesz klienta do wpisania czegokolwiek w Twoim messengerze i wówczas automatycznie Klient zostaje dodany do bazy.
Daje to możliwość budowania bazy odbiorców za znacznie mniejsze pieniądze, niż dotychczas to robiono na bazach mailingowych.
Bardzo dobre efekty sprzedaży daje połączenie kampanii reklamowej na Facebooku z ChatBotami, które to odpowiedzialne są za dalsze prowadzenie Klienta do zakupu.
Facebook z reklamą jest odpowiedzialny za dotarcie do Klienta, jednak po kliknięciu w reklamę, Klient automatycznie jest przekierowany do messengera a co za tym idzie do chatbotowej obsługi.
W ten sposób nawet targetując grupę odbiorców, jesteś w stanie generować sprzedaż, budować bazę odbiorców i automatyzować w lejkach sprzedaży.
Przykład posta, w którym wykorzystano ChatBoty podczas transmisji na żywo. Dzięki ponad 5000 komentarzy zebrano ponad 3500 nowych subskrybentów i wygenerowano ponad 420 sprzedaży.
Przykład posta, w którym wykorzystano ChatBoty do przekierowania na zabawę w messengerze. Podczas klikania w odpowiedzi na temat produktów, Klient na końcu otrzymuje kod zniżkowy lub inny motywator zakupowy np. w postaci bezpłatnej wysyłki.
Przykład posta, w którym wykorzystano ChatBoty do wręczenia prezentów Klientom w zamian za pozostawienie komentarza. W ten sposób generowano zasięg organiczny, wręczano prezent w postaci ebooka, lub innych form sprzedaży np. kodów rabatowych czy voucherów.
Jak stworzyć stronę lądowania, za pomocą której pozyskasz adresy email Twoich przyszłych klientów? Jak połączyć ją z bazą mailingową i sprawić, że adres email będzie automatycznie przetwarzany przez Twój lejek sprzedaży?
Dzięki tej metodzie wprowadzisz do swojej strategii marketingowej tzw. content marketing, czyli tworzenie relacji z klientami poprzez wartościowe treści, przesyłane drogą mailingową. W ten sposób najpierw przygotujesz klienta do zakupu, a następnie przeprowadzisz kampanie sprzedażowe.
Dowiedz się, w jaki sposób stworzyć i umieścić na stronie piksel konwersji, by móc badać ruch na stronie, skuteczność działań i by optymalizować kampanie.
Dzięki umieszczeniu piksela, będziesz w stanie sprawdzać efekty konkretnych reklam i kampanii reklamowych. Dowiesz się, które zdjęcia generują Ci najwięcej konwersji, które nagłówki działają najlepiej itd..
Jak stworzyć reklamę remarketingową, która wyświetlać się będzie osobom odwiedzającym Twoją stronę, porzucającym koszyki oraz tym, którzy przeglądali produkty, lecz nie dokonali zakupu. Dzięki takim rozwiązaniom zwiększysz liczbę sprzedaży oraz wartość koszyka, ponieważ dzięki kampaniom remarketingowym, możesz sprzedawać kolejne produkty dotychczasowym klientom.
UWAGA: Nabywając ten kurs otrzymujesz gwarancję satysfakcji. Oznacza to, że jeśli po obejrzeniu kursu w terminie 14 dni od zakupu uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, wystarczy że napiszesz do nas i zwrócimy Ci całą kwotę.