fbpx

Dlaczego ChatBoty i Messenger
są tak skuteczne w generowaniu sprzedaży?

Dlaczego

warto?

  • możliwość automatyzacji
  • szybki kontakt
  • bezpłatna wysyłka
  • personalizacja wiadomości

JEDENZ NAJSZYBSZYCH SPOSOBÓW SPRZEDAŻY

KROK 1: Stworzenie posta, w którym informujemy o przygotowanym prezencie dla klientów, wręczany w zamian za komentarz.

KROK 2: Podłączenie ChatBota z autoodpowiedziami i przekierowanie na aktywność w messengerze.

KROK 3: Ustawienie triggera z kodem rabatowym i przekierowaniem na sklep, w celu generowania sprzedaży.

WYBIERZINTERESUJĄCY PUNKT

Messenger to platforma, która już dziś wyparła inne komunikatory łącznie z wysyłką smsów. Mając telefon zawsze przy sobie jednocześnie sprawiamy, że na bieżąco mogą się z nami kontaktować różne osoby a także firmy.
Kiedy zaczniesz korzystać z ChatBotów, będziesz budować swoją bazę odbiorców wiadomości, które w szybki i łatwy sposób przekierują Klienta na zakup Twoich produktów czy usług.

Zasięgi organiczne to wyrażenie, które podczas rozmów o Facebooku i
prowadzeniu fanpagea jest najczęściej poruszane.
Za pomocą ChatBotów jesteś w stanie zrobić takiego posta, który w zamian za komentarz będzie udostępniać bonusy, materiały wideo czy pdf lub różnego rodzaju promocje.
Zebrane komentarze zwiększą znacznie zasięg organiczny a zaangażowane osoby wpadną do Twojej bazy messengerowej.

ChatBoty dają nie tylko możliwość wysyłania bieżących wiadomości do Twoich Klientów, lecz także kolejkowania automatycznych wiadomości.
Daje Ci to możliwość stworzenia lejka sprzedaży, który będzie działać automatycznie i przez który przechodzić będą Klienci 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
To system, który odpowiedzialny będzie za generowanie pasywnej sprzedaży.

Za pomocą ChatBotów możesz ustawić messengerowe menu, w którym Klient będzie miał możliwość przeglądania Twoich produktów, czytania aktualności czy przejścia na sklep w celu dokonania zakupu.
Samo kliknięcie w menu powoduje, że Klient zapisywany jest do Twojej bazy messengerowej, dzięki czemu już od tej chwili możesz wysyłać mu wiadomości i przekierować do automatyzacji.

By pozyskać kontakt do messengera, nie musisz prosić Klienta o podanie adresu email, imienia i nazwiska czy numeru ID Facebooka.
Wystarczy, że zaangażujesz klienta do wpisania czegokolwiek w Twoim messengerze i wówczas automatycznie Klient zostaje dodany do bazy.
Daje to możliwość budowania bazy odbiorców za znacznie mniejsze pieniądze, niż dotychczas to robiono na bazach mailingowych.

Bardzo dobre efekty sprzedaży daje połączenie kampanii reklamowej na Facebooku z ChatBotami, które to odpowiedzialne są za dalsze prowadzenie Klienta do zakupu.
Facebook z reklamą jest odpowiedzialny za dotarcie do Klienta, jednak po kliknięciu w reklamę, Klient automatycznie jest przekierowany do messengera a co za tym idzie do chatbotowej obsługi.
W ten sposób nawet targetując grupę odbiorców, jesteś w stanie generować sprzedaż, budować bazę odbiorców i automatyzować w lejkach sprzedaży.

DLACZEGOWIEM COŚ NA TEN TEMAT?

  • foto PONAD 100.000 ODBIORCÓW Grupa osób, która obserwuje moje działania i uczy się wraz ze mną nowych metod marketingu online liczy ponad 100 tyś. Składa się na nią prawie 28000 fanów na Facebooku, ponad 50000 subskrybentów w liście mailingowej, 6000 czytelników w messengerze, oraz subskrybenci na YT i followersi na Instagramie.
  • foto 25000 PRZESZKOLONYCH OSÓB Jako marketer prowadzę szkolenia stacjonarne, występuję podczas kongresów czy konferencji ale także prowadzę wykłady na studiach podyplomowych czy w końcu szkolę online. Szkolenia online pozwalają na dotarcie w jednej chwili do dużej liczby osób, dlatego suma przeszkolonych uczestników przekroczyła już 25000
  • foto PONAD 250.000,00 ZŁ NA DWIE KAMPANIE Tworząc kampanie reklamowe na Facebooku skupiam się na tworzeniu systemu sprzedażowego a nie na generowaniu ruchu. Sam ruch nie wystarczy do sprzedaży, dlatego strategie sprzedażowe są koniecznie do znacznego zwiększenia obrotu firmy. Po budowie sytemu przychodzi czas na reklamy, na które wydałem ponad ćwierć miliona złotych na dwie tylko kampanie. Obrót całego konta reklamowego przekracza na ten moment milion złotych.

PRZYKŁADYWYKORZYSTANIA CHATBOTÓW

Przykład posta, w którym wykorzystano ChatBoty podczas transmisji na żywo. Dzięki ponad 5000 komentarzy zebrano ponad 3500 nowych subskrybentów i wygenerowano ponad 420 sprzedaży.

Przykład posta, w którym wykorzystano ChatBoty do przekierowania na zabawę w messengerze. Podczas klikania w odpowiedzi na temat produktów, Klient na końcu otrzymuje kod zniżkowy lub inny motywator zakupowy np. w postaci bezpłatnej wysyłki.

Przykład posta, w którym wykorzystano ChatBoty do wręczenia prezentów Klientom w zamian za pozostawienie komentarza. W ten sposób generowano zasięg organiczny, wręczano prezent w postaci ebooka, lub innych form sprzedaży np. kodów rabatowych czy voucherów.

PROJEKTYKONFERENCJE I SZKOLENIA

CO DA CI

  • Podłączysz ChatBoty do swojego Fanpage’a skonfigurujesz menu i zaczniesz sprzedawać za pomocą automatycznej obsługi w messengerze.
  • Zaczniesz tworzyć posty, które znacznie zwiększą zasięgi organiczne Twojego fanpage’a a co za tym idzie będziesz pozyskiwać nowych fanów za 0 zł.
  • Zautomatyzujesz wysyłkę wiadomości w messengerze, dzięki czemu wprowadzisz Klienta w lejek sprzedaży, który działać będzie przez cały czas w tle i generować sprzedaż.
  • Dowiesz się jak połączyć ChatBoty z kampaniami na Facebooku, dzięki którym dotrzesz do odpowiedniego profilu klienta, skierujesz na wiadomości w messengerze, pozyskasz do bazy i przeprowadzisz sprzedaż.

TEN KURS?

  • Ustawisz automatyczne triggery, których zadaniem będzie przesyłać wiadomości sprzedażowe wtedy, gdy Klient będzie oglądać któryś z Twoich produktów. Da Ci to możliwość zwiększania sprzedaży na zainteresowanych Klientach.
  • Dowiesz się jak przeprowadzić zmasowaną kampanię sprzedażową w krótkim czasie z wykorzystaniem messengera.
  • Zbudujesz niestandardową grupę odbiorców z osób znajdujących się w messengerze i zaczniesz generować sprzedaż za pomocą reklamy remarketingowej.
  • Stworzysz spersonalizowane wiadomości, dzięki którym zaczniesz tworzyć relacje z Klientami, przeprowadzisz przez kroki: poznaj, polub i zaufaj, by w konsekwencji sprzedać Twoje produkty lub usługi.

CZĘŚĆOPINII UCZESTNIKÓW KURSÓW

POZNAJMODUŁY CAŁEGO KURSU

UWAGA! Kurs jest aktualizowany comiesięcznie.
Nowe strategie i możliwości będziesz otrzymywać na bieżąco przez cały rok!

TERAZKUPISZ wraz z bonusami

Jak stworzyć stronę lądowania
wartość 127,00 zł

Jak stworzyć stronę lądowania, za pomocą której pozyskasz adresy email Twoich przyszłych klientów? Jak połączyć ją z bazą mailingową i sprawić, że adres email będzie automatycznie przetwarzany przez Twój lejek sprzedaży?

Dzięki tej metodzie wprowadzisz do swojej strategii marketingowej tzw. content marketing, czyli tworzenie relacji z klientami poprzez wartościowe treści, przesyłane drogą mailingową. W ten sposób najpierw przygotujesz klienta do zakupu, a następnie przeprowadzisz kampanie sprzedażowe.

Jak stworzyć i zaimplementować piksel konwersji
wartość 127,00 zł

Dowiedz się, w jaki sposób stworzyć i umieścić na stronie piksel konwersji, by móc badać ruch na stronie, skuteczność działań i by optymalizować kampanie.

Dzięki umieszczeniu piksela, będziesz w stanie sprawdzać efekty konkretnych reklam i kampanii reklamowych. Dowiesz się, które zdjęcia generują Ci najwięcej konwersji, które nagłówki działają najlepiej itd..

Jak stworzyć reklamę remarketingową
wartość 127,00 zł

Jak stworzyć reklamę remarketingową, która wyświetlać się będzie osobom odwiedzającym Twoją stronę, porzucającym koszyki oraz tym, którzy przeglądali produkty, lecz nie dokonali zakupu. Dzięki takim rozwiązaniom zwiększysz liczbę sprzedaży oraz wartość koszyka, ponieważ dzięki kampaniom remarketingowym, możesz sprzedawać kolejne produkty dotychczasowym klientom.

UWAGA: Nabywając ten kurs otrzymujesz gwarancję satysfakcji. Oznacza to, że jeśli po obejrzeniu kursu w terminie 14 dni od zakupu uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, wystarczy że napiszesz do nas i zwrócimy Ci całą kwotę.